Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Jelczu-Laskowicach 

ul. Witosa 41, 55-220 Jelcz-Laskowice 

  tel.71 318 11 28, e-mail: sekretariat@zea-jelcz-laskowice.pl

Wstęp

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Jelczu-Laskowicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Zespołu Ekonomiczno-Administracyjego w Jelczu - Laskowicach, http://www.zea-jelcz-laskowice.pl/, http://bip.zea-jelcz-laskowice.pl/

Daty publikacji i aktualizacji

Data publikacji strony internetowej: 2016.10.26

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2016.10.26

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Treści niedostępne:

- informacje zamieszczone w postaci artykułów lub załączników, które nie są dostępne cyfrowo w całości, ze względu na ich opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,

- informacje zamieszczone w formie skanów z uwagi na charakter informacji publikowanych w ten sposób,

- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,

- zdjęcia nie posiadają pełnych opisów alternatywnych,

- dokumenty cyfrowe typu PDF, DOC, DOCX, PPT, PPTX nie są w pełni dostępne ze względu na ich ilość a co za tym idzie na fakt, iż na dzień wystawienia deklaracji nie jest możliwe uzyskanie wszystkich plików w pełni dostępnych cyfrowo,

- elementy multimedialne ze względu na formaty ich publikacji i brak napisów dla osób głuchych lub brak opisów alternatywnych.

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-03-09.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny oraz na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Microcom-Michał Benka.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Arkadiusz Kwiatkowski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 71 318 11 28. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Dane adresowe: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Jelczu-Laskowicach ul. W. Witosa 41

Jednostka mieści się na I piętrze budynku piętrowego z poddaszem użytkowym.

Obiekt jest ogólnodostępny w godzinach pracy ZEA. Obiekt wewnątrz - na ciągach komunikacyjnych jest monitorowany, z możliwością podglądu w gabinecie dyrektora. Drogi ewakuacyjne są oznakowane. Z parteru na pierwsze piętro prowadzi klatka schodowa. Na pierwszym piętrze znajduje się korytarz i pomieszczenia biurowe ZEA. Budynek nie posiada windy. Wejście posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.

Do obiektu ma prawo wstępu osoba z psem asystującym. Jest możliwość obsługi na parterze osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wcześniej należy powiadomić o wizycie pracownika ZEA - telefonicznie (pod numerem 713181128) lub przez osobę reprezentującą.

W ZEA nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

DYREKCJA:

  • Dyrektor - Arkadiusz Kwiatkowski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KSIĘGOWOŚĆ:

  • Główna księgowa - Lucyna Suchań Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Inspektor ds. księgowości - Ewelina Szymańska
  • Inspektor ds. księgowości - Marta Naryńska  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KADRY:

  • Inspektor ds. kadr - Alicja Tysa Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Inspektor d.s. kadr - Katarzyna Patriak Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

PŁACE:

  • Inspektor ds. płac - Paulina Perner Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Inspektor ds. płac - Paulina Orłowska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ADMINISTRACJA I SEKRETARIAT:

  • Inspektor ds. administracyjno-księgowych - Anna Małek Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO"), informujemy, że:

1.        Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w obszarze monitoringu wizyjnego jest Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Jelczu-Laskowicach, ul. Witosa 41, 55-220 Jelcz Laskowice.

2.        Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw na adres siedziby Administratora.

3.        Dane osobowe przetwarzane są w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów, nauczycieli, pracowników i interesantów placówki oraz ochrony mienia. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.

4.        Zgodnie z aktem prawnym wymienionym w pkt. 3 zakres danych osobowych w przypadku monitoringu wizyjnego obejmuje Państwa wizerunek.

5.        Państwa dane osobowe (wizerunek) będą udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów obowiązującego prawa.

6.        Nie przekazuje się Państwa danych osobowych poza teren Polski.

7.        Okres przechowywania Państwa danych osobowych (wizerunku) w przypadku monitoringu wizyjnego w jednostce wynosi 60 dni. Po upływie tego okresu uzyskane w wyniku monitoringu nagrania obrazu zawierające dane osobowe, podlegają zniszczeniu, z wyjątkiem sytuacji, w których nagrania zostały zabezpieczone, zgodnie z odrębnymi przepisami.

8.        W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu;

  • prawo dostępu do swoich danych;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych) – w przypadku, gdy uważają Państwo, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z prawem.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO"), a także Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. Dz. U. 2018 poz. 1000 informuję, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zespół Ekonomiczno – Administracyjny w Jelczu – Laskowicach, ul. Witosa 41, 55-220 Jelcz – Laskowice, nr tel.: 71 318 11 28, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw. Jest nim obecnie pan Wojciech Huczyński, nr tel. 604 907 222, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

3. Celem przetwarzania Państwa danych jest realizacja obowiązków Zespół Ekonomiczno – Administracyjny wynikających ze stosunku pracy. Podstawami prawnymi przetwarzania są natomiast:
• art.6 ust.1 lit. c. RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze
• art.22(1) Ustawy Kodeks Pracy
• Ustawa Kodeks cywilny - w zakresie umów cywilnoprawnych
• Ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych (ZFŚS)
• Ustawa o pracownikach samorządowych
• art.6 ust.1 lit. a. RODO – wyrażenie zgody przez Państwo na przetwarzanie niektórych danych
• art.6 ust.1 lit. e. RODO - wykonanie zadań realizowanych przez Zespół Ekonomiczno – Administracyjny w interesie publicznym.

4. Realizując obowiązek prawny ciążący na Administratorze przetwarzamy następujące kategorie Państwa danych osobowych:
• Podstawowe dane identyfikacyjne (imiona i nazwiska)
• Szczegóły osobiste (imiona rodziców, data urodzenia)
• Dane identyfikacyjne przyznane przez organy publiczne (numer PESEL, NIP)
• Elektroniczne dane identyfikacyjne (numer telefonu, adres e-mail)
• Biometryczne dane identyfikacyjne (zdjęcie)
• Dane dotyczące zamieszkania
• Pomoc finansowa (w zakresie ZFŚS)
• Czynności służbowe
• Reklamacje, incydenty oraz wypadki
• Wyróżnienia
• Używanie mediów
• Szczegóły dotyczące innych członków rodziny lub domowników (ZFŚS)
• Informacje prawne dotyczące podejrzeń
• Informacje dotyczące niekaralności
• Informacje o niekaralności
• Dane dotyczące zdrowia fizycznego i psychicznego (ZFŚS)
• Dane dotyczące rekonwalescencji (ZFŚS)
• Edukacja i szkolenia
• Zawód i zatrudnienie
• Rekrutacja
• Zakończenie pracy
• Awans zawodowy
• Nieobecności oraz przestrzeganie porządku pracy
• Medycyna pracy
• Wynagrodzenia i pochodne
• Organizacja pracy
• Ocena

5. Państwa dane osobowe przekazywane są organom publicznym oraz zaufanym podmiotom, z którymi Zespół Ekonomiczno – Administracyjny posiada podpisane umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Do podmiotów tych należą:
• Firma zajmująca się obsługą informatyczną
• Lekarz medycyny pracy
• Towarzystwo ubezpieczeniowe (w zakresie grupowego ubezpieczenia pracowników) – tylko za Państwa zgodą
• Firma zajmująca się obsługą BHP

6. Nie przekazujemy Państwa danych osobowych poza teren Polski.

7. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez 50 lat od momentu ustania stosunku pracy.

8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii
• prawo do sprostowania (poprawiania) danych
• prawo do usunięcia danych (do „bycia zapomnianym”)
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych
• prawo do przenoszenia danych
• prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych – przy czym cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem
• prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych) – w przypadku, gdy uważają Państwo, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z prawem.

9. Podanie przez Państwo danych osobowych jest:
• wymogiem ustawowym – w przypadkach wynikających z Ustawy Kodeks Pracy, Kodeks cywilny, Ustawy o ZFŚS oraz Ustawy o pracownikach samorządowych
• dobrowolne - w przypadkach, w których wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych.

Dokumenty ZEA:

 

Dojazd dzieci i uczniów niepełnosprawnych oraz ich rodziców lub ich opiekunów prawnych z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych umożliwiający realizację obowiązku rocznego przedszkolnego, obowiązku szkolnego i obowiązku nauki

Wnioski do pobrania:

 

Design by: www.diablodesign.eu